PDA

View Full Version : Spam-thread



Skael
15-11-2009, 05:20 AM
A spam-thread is like a thread where you talk about shit, almost like a chatbox. It's a topic for all topics. Like shit that doesn't deserve its own fucking thread. Or something. Well, anything goes.

Can I go to sleep now?! It's fucking 4:17!

Happy MOOSE
15-11-2009, 02:28 PM
Wow, yet another spam thread. Cuz we didn't have a bunch of those already. Ur my hero *sarcasm pouring out of ass* :D ....anyway, nice to see that u r still around :cool:

imported_chrisxp
15-11-2009, 02:51 PM
i liek cookies

btw, dont u see the chatbox skael?

Bobby t Bruce
15-11-2009, 03:59 PM
Perma Spam here - chatbox spam gets wiped. This will be documentation of how fuckin wierd we are ;)

imported_VollStreckeR
16-11-2009, 02:02 PM
im weird too. but only on german :) i cant be weird in english :P Oo

Killsomeone
16-11-2009, 02:41 PM
i didnt get it
get your asses online for some wars tonight

Happy MOOSE
21-11-2009, 02:54 PM
Trust me Jan, u r weird in all languages :D

Since there r no posts 2day I just had to spread some spam :5_5_140[1]:
I urge u to do the same ;)

balOOn
21-11-2009, 08:14 PM
coco loco loly popo ?!?

odio
21-11-2009, 10:46 PM
this is not even spam just dumb lol

balOOn
21-11-2009, 10:49 PM
we all are dumb so doesnt make a difference

imported_chrisxp
21-11-2009, 11:33 PM
thought your leaving luke? glad your staying, even though your a fag and hate me :P

balOOn
22-11-2009, 12:12 AM
i never said i'm staying, i'm still to pissed but i miss You tits
and true i hate :P You ( point really bad word hier as i dont wanna be accoused of god knows what )

imported_chrisxp
22-11-2009, 01:17 AM
who cares, i hate you too cause your a whiner :D

a.a.a.a.a.a.admin abuse! FUCKING BLOW ME :D

btw: wont tolerate any P words with luke in the sentance.. im tired of it, and you will be insta-banned for a week.

balOOn
22-11-2009, 04:31 PM
you mean words made by me or words made about me ? call it barrier language